Wednesday 30 March 2011

owh!! pandainya~~~ (tangan di dada, mata pandang ke atas)

Asslamualaikum! hello, Malaysia tercinta!
okey2, sepatutnya entry nak wat semalam tp bz plak..
em, rasa nak marah pon ade..
AstaghfirhuAllahhalazim..........
Bukan nak marah2 tak tentu pasal..cuma nak cerita ( cer cite, cer cite)
apelah masalah si gaga yang pandai ni! mungkin aku ni ketinggalan la tentang lagu baru die..
"born this way"
lagu ni memang agak terlebey sudey...
Di sini saya ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada siaran2 radio yang menapis lirik2 lagu si gaga ni..(tepuk reramai!!!!)
Yela, agak - agak la makcik Gaga oi! Da ter'open' sangat mind you tu..
kami ini orang Malaysia, mempunyai tatasusila.. sopan santun.. ada agama!
Jangan nak ekot sangat keinginan yang nak terlebey2 tu..

Da elok2 ramai orang minat lagu ko, ko wat hal plak..
macam mana la kami ni nak sokong idea o pemikiran ko yang tontu2la salah disisi agama Islam n agama lain..
Pastu makcik Gaga ni boley plak cakap yang orang Malaysia ni KOLOT!
Oh!Please...~~~ Excuse me! Ktorng ni bukan kolot, tp berfikir sebagai manusia yang ada tamadun!
Boley plak ko marah org lain tak boley terima pemikiran ko yang luas sangat tu! 
(tangan di dada, mata ke atas)
Sepatutnya, ko kan 'open minded' kenalah terima pandangan dan pemikiran org lain..
ape kejadahnya semua ini!

 Memang aku marah! Sebab die senang2 jugde orang Malaysia ni camtu..(patriotik)
Tau la ko da fofular! Takyahla camtu.. 
Cubalah kowg fikirkan.. Kalau korang tengok video die, huimakngai!
org yang 'open minded' cam Lady Gaga je yang boley terima..
org yang KOLOT macam aku jew tak boley terima (tangan di dada, mata ke atas)

Sorry Lady Gaga.. Ni cuma luahan pemikiran n pendapat aku jew..
(macam Lady Gaga paham)
Okeyph people, sorry kalau apa yang aku cakap ni agak mengikut perasaan.. :P
Tapi cubalah renung2kan dan selamat beramal...:)
I Love Malaysia!!! 

Thank you for reading this entry...



1 comment: